برای دریافت کد تخفیف اینستاگرام ریمٌد را دنبال کنید i_arrow-circle i_close

شرایط گارانتی ریمٌد

خدمات گارانتی محصولات ریمٌد

یکی از اهداف ریمٌد ایجاد حس آرامش و آسودگی خاطر هنگام خرید است تا مخاطبان سایت بتوانند با اطمینان خاطر خریدشان را انجام داده و نگران مشکلات حین یا بعد از خرید نباشند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبه‌رو شوند، درچنین مواردی در صورت فعال نمودن گارانتی ریمٌد قبل از خرید محصول، خدماتی در چارچوب خدمات گارانتی برای خریدار و محصول خریداری شده در نظر گرفته شده است تا خدشه‌ای به اطمینان مخاطبان ریمٌد وارد نشود.

ریمٌد این تضمین را میدهد که تمامی کالاهای خریداری شده را به همان صورت دریافتی از فروشگاه ترکیه و دبی از بابت متعلقات و سلامت فیزیکی به مشتریان تحویل دهد.

با توجه به تنوع بالای گروه‌های کالای ارایه شده در سایت ریمٌد، شرایط، ضوابط و مدت زمان مشخصی برای هر دسته بندی تعیین شده است که در پایین صفحه به صورت جدول آورده شده است.

انواع خدمات گارانتی ریمٌد

خدمات گارانتی ریمٌد شامل حل مشکلات ، تعمیر رایگان و یا تعویض کالاهای خریداری شده می باشد که بسته به نوع کالا متفاوت است. همچنین تمام کالاها بعد از دریافت توسط ریمٌد در انبار ایران، بررسی خواهند شد و در صورت وجود هرگونه مشکلی قبل از ارسال کالا، شرایط ان به اطلاع مشتری خواهد رسید.

خدمات تعویض کالا

یکی از خدمات گارانتی ریمٌد تعویض کالا می باشد. چنانچه محصول مشمول یکی از شرایط گفته شده در لیست زیر باشد؛ کالا شامل شرایط تعویض قرار خواهد گرفت و این کار در بخش خدمات گارانتی ریمٌد صورت خواهد پذیرفت. دقت داشته باشید ملاک عمل و اقدام شرکت ریمٌد برای تعهد به شرایط خدمات گارانتی، تشخیص و نظر کارشناسان فنی متخصص مجاز و خدمات پس از فروش ریمٌد است.

 

خدمات تعمیر کالا

یکی دیگر از خدمات گارانتی ریمٌد تعمیر کالا می باشد. در صورتی که محصول کاربر بعد از گذشت 7 روز به واحد خدمات گارانتی ریمٌد بازگردد مشمول شرایط تعمیر رایگان می شود. چنانچه کالای خریداری شده قابل تعمیر نبوده و یا قطعات آن در داخل کشور موجود نباشد؛ هزینه گارانتی پرداخت شده توسط مشتری به ایشان عودت میگردد. دقت فرمایید که با توجه به قیمت و تنوع کالا و دسته بندی‌های متفاوت کالایی مدت زمان خدمات گارانتی برای هر کالا متفاوت می باشد که به صورت مجزا به صورت جدول در ادامه مطلب آورده شده است.

چه کالاهایی مشمول شرایط تعویض و یا تعمیر می باشند؟

۱) مغایرت کالا

در صورتی که کاربر به یکی از دلایل زیر، کالایی مغایر با آنچه سفارش داده است دریافت کند، این محصول شامل شرایط تعویض کالا خواهد شد. این مورد باید به محض رسیدن کالا به دست مشتری و زیر ۷ روز انجام گیرد.

دلایل مغایرت کالاهای مشمول خدمات گارانتی:

1-1 ورژن محصول متفاوت باشد

1-2 محصول اشتباهی باشد

1-3 محصول معیوب باشد

1-4 محصول آسیب دیده باشد

نکاتی که در صورت مغایرت محصول باید به آن ها توجه کنید:

تصویر محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در قسمت‌هایی از جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد؛ ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد مانند؛ مغایرت در رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه ، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده و از کالا استفاده نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود

در صورت مشاهده مغایرت، طی ۷ روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ریمٌد از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده و با احراز مغایرت از استفاده کالا خودداری نمایید

۲) خرابی محصول و یا بخشی از محصول:

چنانچه بعد از دریافت کالا در همان ابتدا متوجه آسیب دیدگی و یا معیوب بودن کالا شدید طی ۷ روز پس از دریافت کالا آن را به کارشناسان پشتیبانی و فنی ریمٌد اطلاع داده و از استفاده آن خودداری نمایید.

نکات قابل توجه قبل از تعویض کالا:

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن آن کالا در انبار شرکت ریمٌد می باشد و در صورت خرید مجدد کالا، کاربر می بایست بازه زمانی پروسه خرید و ارسال کالا مطابق با مدت زمان تعیین شده در وبسایت برای آن محصول را بپذیرد.

در صورت انتخاب کالای جایگزین بر اساس موجودی انبار توسط مشتری، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالایی با قیمت بالاتر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، ریمٌد ما به التفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.

تغییرات قیمت کالا حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و ریمٌد در قبال تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد معیار و و تعهد ریمٌد به وجه ریالی پرداخت شده توسط مشتری (درج شده در فاکتور) می باشد.

محصولاتی که محتوای آن ها شامل مایعات و یا مواد ریختنی می باشد مانند کرم ها، شامپو و...تنها در صورتی شامل گارانتی عودت وجه و یا خرید مجدد می باشند که کالا قبل از ارسال به مشتری دارای چنین اشکالاتی باشد. همچنین با توجه به گارانتی اصلالت و سلامت فیزیکی کالا از ارسال این دست از کالاها خودداری خواهد شد. در صورت درخواست مشتری و پذیرش شرایط محصول توسط مشتری، کالا برای ایشان ارسال خواهد شد.

پروسه تعمیر هرمحصول متغییر می باشد و زمان آن بعد از دریافت کالا در دفتر ریمٌد و بررسی توسط کارشناسان فنی به مشتری ابلاغ خواهد شد.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

چه مواردی محصول شما را از گارانتی خارج میکند؟

ملاک شروع گارانتی، تاریخ دریافت کالا در ایران می باشد، از این رو به موارد زیر دقت فرمایید:

به منظور استفاده از خدمات گارانتی، لازم است تا مشخصات ، شماره سریال کالا و IMEI محصولات دیجیتالی با کالای خریداری شده مطابقت داشته باشد.

محصولات دارای جعبه که جعبه آن ها به همراه نباشند شامل خدمات گارانتی نخواهند شد.

کیفیت ساخت محصول متناسب با برند آن بوده و شامل گارانتی نمی باشند.

گارانتی ریمٌد مشمول کشور سازنده محصولات نمی باشد.

صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق، تفاوت ولتاژ ، رعد و برق و حوادث طبیعی شامل گارانتی نخواهند شد.

استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه مشمول گارانتی نخواهند شد.

دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز تعمیر شوند، شامل خدمات گارانتی نخواهند شد.

هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، محصول را فاقد اعتبار گارانتی میکند.

تعهدات گارانتی ریمٌد محدود به موارد مندرج در وب سایت ریمٌد بوده و ایفای سایر تعهدات تولید کننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات توسط ریمٌد، بعد از خارج شدن کالا از انبار هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل(به غیر از شیوه ارسال توسط رانندگان و اکسپرس ریمٌد) به عهده شرکت حمل‌ونقل است. خسارت مرسولات پستی که شامل بیمه می باشند در صورت تایید شرکت حمل کننده به مشتری پرداخت میگردد. ریمٌد نیز در راستای تسهیل امور، مشورت و پیگیری های لازم را جهت راهنمایی کاربر به ایشان خواهد داد.

تعداد دفعات مجاز هر کالا برای استفاده از خدمات گارانتی ریمٌد فقط یکبار می باشد.

سؤالی دارید؟ 02691300100 i_phone

reemod_logo