سفورا قبل از خرید، به مشتریان اجازه تست میدهد!

سفورا قبل از خرید، به مشتریان اجازه تست میدهد!
8 دقیقه
مریم محمدپور
مریم محمدپور
پنجشنبه 17 شهریور 1401

برند سفورا Sephora یکی از برندهای آرایشی معروف است که توسط دومینیک ماندو نود در سال 1970 در فرانسه تاسیس شد. این برند که قلب میلیون ها خریدار زیبایی را در سراسر جهان تسخیر کرده است. دفتر مرکزی سفورا در پاریس قرار دارد .سفورا در سراسر جهان در حال گسترش است و در چندین کشور شعبه دارد . این برند محصولات زیبایی متفاوتی را عرضه میکند و حتی قبل از خرید، به مشتریان اجازه تست میدهد .

این برند یکی از بهترین خرده فروشان تخصصی در صنعت زیبایی محسوب می شود و تا به امروز هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نداشته است. در ریمد تاریخچه سفورا و ویژگی‌های این برند را بررسی خواهیم کرد.

شعب

فروشگاه سفورا

تاریخچه سفورا نشان می‌دهد که این برند همچنین در سال 2004 فروشگاهی را در کانادا راه‌اندازی کرد. در حال حاضر، سفورا تنها در ایالات متحده بیش از 600 فروشگاه دارد. این برند خرده فروشی زیبایی در برزیل، دانمارک، ترکیه، اسپانیا، استرالیا، مکزیک، پرتغال، سنگاپور، مالزی، پرتغال نیز فروشگاه دارد. این برند به ایجاد یک پیوند محکم بین خود و مصرف کنندگانش اعتقاد دارد. بنابراین به کاربران این امکان را می دهد که محصولات را قبل از خرید امتحان کنند.

موفقیت های برند سفورا

ایده تست محصولات آرایشی یک مفهوم انقلابی است که به موفقیت این برند کمک میکند . به طوری که تست محصولات سفورا در امتداد راهروی فروشگاه امری عادی است . مردم قبلاً در مورد خرید محصولات آرایشی شک داشتند زیرا نمی دانستند که آیا محصولات آرایشی مناسب هستند یا خیر. سفورا این ویژگی را قبل از ورود به فروشگاه تغییر داد.یکی دیگر از دلایل موفقیت این برند، توانایی این برند برای تطبیق در طول سال‌ هاست. آنها در طول سال ها تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده اند قابل توجهی ایجاد کرده اند و محصولات آرایشی متفاوتی را تولید کردنند. پس بیایید باهم نگاهی به تاریخچه این برند بیندازیم.

تاریخچه سفورا نشان می‌دهد که این برند کار خود را با عطرسازی شروع کرده است، اما در طول سال‌ها به خطوط تولید مختلف گسترش یافته است. این برند همچنین پیروزی های قابل توجهی را در صنعت زیبایی تجربه کرده است. سفورا یکی از برندهای پیشرو در خرده فروشی زیبایی در سطح جهان است. باید تعجب کرد که چه چیزی باعث شده که سایر برندها برای همگام شدن با آنها تلاش می کنند. در این بخش، ما برترین عواملی که در موفقیت سفورا نقش دارند را بررسی خواهیم کرد.

در سال 2019 سفورا کمپینی را برای ترویج جامعیت با شعار "هر چیز زیبایی متعلق به ماست " راه اندازی کرد. این برند بر سه برنامه اصلی تمرکز دارد : sephora acceraletسفورا اکسلریت برای خانم‌های کارآفرین با هدف حمایت از جوامع محلی، LGBTQ ال جی بی تی کیو برای  بیماران سرطانی در نهایت، Sephora Stands سفورا استند برای کارمندان است.

جنبش زندگی سیاه پوستان پس از اعتراض به مرگ جورج فلوید موجب شد تا سفورا 15 درصد از فضای قفسه فروشگاه های خود را به محصولاتی که متعلق به سیاه پوستان است اختصاص دهد. این شرکت خرده فروشی لوازم آرایشی، اولین شرکتی ایالات متحده است که 15 درصد تعهد را پذیرفت.این برند بیش از 17 میلیون فالوئر در فیس بوک و 2 میلیون فالوئر در حساب توییتر خود دارد.سفورا ، محصولات زیبایی، مراقبت از پوست و عطر را ارائه می دهد. علاوه بر این، مخاطبان هدف آن، خانم های جوانی هستند، که عمدتاً از طبقه متوسط به بالا هستند.

فروش محصولات

محصولات سفورا

سفورا هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری، راه هایی برای حفظ مشتری و پاداش دادن به مشتری دارد. این برند خرده فروشی، به طور موثر برای بهبود فروش آنلاین تبلیغات انجام می‌دهد . علاوه بر این، سفورا به طور مداوم کلاس های زیبایی و رویدادهای آرایش را تبلیغ می کند. پلتفرم سفورا یکی دیگر از بهترین راه های ارتباطی آنها با مخاطبان است. اینفلوئنسرها، افراد مشهور و حامیان گرد هم می آیند تا در مورد اتفاقات زیبایی بحث کنند.طیف تولیدات این برند شامل بیش از 15000 محصول است و دارای عطر، رژ لب، مراقبت از پوست، کیت آرایش، خط چشم و بسیاری موارد دیگر است. استراتژی محصولات سفورا به بهبود تعامل مشتری و تقویت موقعیت خود در بازار، از طریق طیف متنوعی از تولیدات کمک می کند.

تبلیغات برند سفورا

استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ سفورا کاملاً متفاوت از سایر برندهاست . به این دلیل است که این برند بیشتر تصمیم گیری ها را به اینفلوئنسرها می‌سپارد . این برند به 24 اینفلوئنسر نیاز داشت تا تیم سفورا را تشکیل دهد. با این حال، رقابت این برند برای موقعیت ها منجر به بیش از 16000 متقاضی شد. اینفلوئنسر هایی که برای عضویت در برند سفورا انتخاب می‌شوند معمولاً پولی دریافت می‌کنند و به محصولات این برند دسترسی دارند.

مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ سفورا این است که اینفلوئنسرها تجربه خودشان را با مردم درمیان می‌گذارند . این تجربه به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا به این برند اطمینان کنند و به آن احترام بگذارند. این برنامه ،به رفع نیازهای بازارهای مختلف در سطح جهانی کمک می کند. این یک رویکرد گسترده است زیرا تعداد زیادی از مصرف کنندگان را هدف قرار می دهد.
این برند رسانه های چاپی مانند مجلات مد و کاتالوگ هایی که برای مشتریان خود ارسال می‌کند. همچنین از افراد مشهور و مدل ها در تبلیغات خود استفاده می کند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند. همچنین تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند اجرا می‌شوند.

سفورا همچنین برخی از خدمات را ارائه می دهد که مشتریان می توانند آزادانه به آنها دسترسی داشته باشند. برنامه Beauty Insider بیوتی این سایدر مبتنی بر عضویت است و به اعضا این امکان را می دهد تا به محصولات با محدوده تخفیف دسترسی داشته باشند. این برند همچنین رویدادها و مسابقاتی را ارائه می دهد که مشتریان می توانند در آنها شرکت کنند.

منبع : 440industries.com
35
2
0
آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • بله
  • خیر

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با
دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌
خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

دیدگاه شما
دیدگاه کاربران
  • جدید ترین
  • قدیمی ترین
  • بیشترین لایک

سؤالی دارید؟ 02691300100 i_phone

^